V zadnjem času so na portalu Varni na internetu ponovno prejeli več prijav v zvezi z elektronskim sporočilom, ki naj bi ga poslala dostavna služba DHL. Pod pretvezo, da je za naslovnika prišel paket, tega pozivajo k plačilu stroškov obdelave. Seveda pa nanj ne čaka nikakršen paket, ampak spletni goljuf in luknja v denarnici, opozarjajo na portalu Varni na internetu.
Med pandemijo covid-19 smo zagotovo vsi odkrili prednosti in čare spletnega nakupovanja ter opravili številne nakupe, za katere morda še čakamo dostavo. Pri tem pa moramo biti previdni. Vsak nakup namreč običajno spremlja večje število elektronskih sporočil z informacijami o stanju naročila in dostavi naših izdelkov. Tako da če kdo dobi še sporočilo dostavne službe s pozivom za plačilo stroškov obdelave, se mu verjetno ne zdi prav nič sumljivo. Prav to pa izkoriščajo tudi spletni goljufi. Varni na internetu zato opozarjajo na phishing prevare, pri katerih goljufi tokrat niso na lovu za uporabniškimi imeni in gesli, temveč podatki kreditne kartice.
Tak primer je tudi elektronsko sporočilo, ki je na prvi pogled videti popolnoma legitimno, poziva p k plačilu stroškov obdelave naročila za prispeli paket v višini 3,80 evra.
Pri Varni na internetu opozarjajo, da mora biti naslovnik pozoren na to, da elektronska sporočila prihajajo z naslova, ki ne pripada DHL oziroma podjetju, ki naj bi dejansko stalo za pozivi po plačilu. Lahko gre tudi za lažno spletno stran oziroma sporočilo ne vodi na uradno spletno stran. Ne nazadnje pa stran, kamor naj bi vnesli podatke, ne omogoča šifriranja podatkov. Več o tem pa na spletni strani Varni na internetu.
⚠️GOLJUFI SE ZOPET IZDAJAJO ZA DHL⚠️
Mesec nakupov poskušajo čim bolj izkoristiti tudi goljufi. Ponovno se izdajajo za…
Objavil/a Varni na internetu dne Torek, 24. november 2020